Herkes Rap Dinlemesin !!!

İndirmeseniz Bile Download Linklerine Tıklarsanız Linkler Silinmiyecekdir.Tek Ricam Bu Paylaşımların Devamlılığı.İstediğiniz Albüm,Şarkı Gibi İsteklerinizi Yorumlara Yazın Elimden Geldiğince Yardımcı Olurum...

13 Şubat 2008 Çarşamba

SiRmC - Tüm Şarkıları

SiRmC - 6 Patlar Full
Track List :

SiRmC - 6 Patlar
SiRmC - Bir Portre Yaratırdım
SiRmC - Firar Ederdim
SiRmC - Gerçek Aşk Unutulmaz
SiRmC - Herkes Aynı
SiRmC - LaLaLa Lalala
SiRmC - Noktayı Koy Sen
SiRmC - Outro
SiRmC - Takdir'i İlahi
SiRmC - Veda Mektubu
SiRmC & CurL - Hayat Bir Oyuncak
SiRmC & EfeFlow - Tadından Yenmez
SiRmC & KmK - Boşver
SiRmC & Rapizm ÇağLa - Kes Sesini

SiRmC - Anafordan Kaçış Full
Track List :

SiRmC - Aynadaki Yansımam (Outro)
SiRmC - Bu Günüm Hüzün
SiRmC - Bu Tarafa Dön Bak
SiRmC - Dualar Ettim Kendime
SiRmC - İntro (Flex Show)
SiRmC - Rapsiz Olmaz
SiRmC - Saatini Kur
SiRmC - Yüzüm Gülmüyor
SiRmC & AKO - H.i.T Track
SiRmC & Dj Sivo & DesPo & Cansın - Dörtlü Sardık
SiRmC & Eda - Karmaşık Duygular
SiRmC & EmiR - Tandum
SiRmC & GöçmeN & TetiK - Gerçekleri Gör
SiRmC & Grizu - Şuruna Vurgun
SiRmC & İhTiLaL & OrtaK - Diss Değil Dirsek
SiRmC & İşGaL - Kendimi Kaybettim
SiRmC & KmK - Sensizlik Zor
SiRmC & PiT10 - Akşam Uzundur
SiRmC & Yunus Emre & Frekans - Saklı Gerilla

SiRmC - İstihare Full
Track List :

SiRmC - Ben Bir Ozanım
SiRmC - Burası Körfez
SiRmC - Burası Körfez (Rmx By Dj Kelej)
SiRmC - Dissmissed 2
SiRmC - Felsefik Bir Açı
SiRmC - Hayat Bir Senaryo
SiRmC - Hileli Fincan
SiRmC - İntro
SiRmC - İradene Sahip Ol
SiRmC - İstihare
SiRmC - Onlar Yanlış Biliyor (Cover Mix)
SiRmC - Outro
SiRmC - Soru Sorma
SiRmC - Yüreğim Ağlar
SiRmC & Eda - Günler Geçmez
SiRmC & Elçi - Hükmet
SiRmC & Rapizm ÇağLa - Dünya Çarkı
SiRmC & SığınaK - Cennetin Kapıları Ardında

SiRmC - O Gece Bu Sene Full
Track List :

SiRmC - 35 Değil 35½
SiRmC - 35 Değil 35½ Rmx
SiRmC - Başkaları Cehennemdir
SiRmC - Biz Karşıyakalıyız
SiRmC - Burası Karşıyaka
SiRmC - Outro
SiRmC - Yeşil Kırmızı

SiRmC - Platonik Duygular Full
Track List :

SiRmC - Çaresizce Bakakaldım
SiRmC - Durma Karşımda
SiRmC - Geçmişe Silgi
SiRmC - Hayat Hikayen
SiRmC - Kalbim Yasta
SiRmC - Mahzene Yolculuk
SiRmC - Platonik Duygular (Giriş)
SiRmC - Son (Çıkış)
SiRmC - Umutlarım Tükendi
SiRmC - Yalnızım
SiRmC - Yorgun Kalbim
SiRmC & Eda - Yardım Et Bana Ya'Rab
SiRmC & SığınaK - Bir Umuttun Sen

SiRmC - Son Tango Full
Track List :

SiRmC - 35 Değil 35½
SiRmC - Boş Kafalaradır Bu Tavrım
SiRmC - Dönence (İntro)
SiRmC - Dünya Serüvenim
SiRmC - Efkarlıyım Bu Gece
SiRmC - Gel Gel Gel
SiRmC - HipHop Savaşı
SiRmC - İradene Sahip Ol
SiRmC - Kapa Gözlerini (Outro)
SiRmC - Manukyan'ın Bekcileri
SiRmC - Nefessiz Bir Dalış
SiRmC - No War
SiRmC - Son Kelam
SiRmC - Son Tango
SiRmC - Yalnız Kaldım
SiRmC - Yalnız Kaldım
SiRmC & Eda - Nereye Kadar
SiRmC & EfeFlow - Sizin İçin
SiRmC & Merhamet - Ağlar Oldu Bedenim
SiRmC & Yunus Emre & AKO & Frekans & Mic Rap (Kerim) - Kafamıza Göre

SiRmC - Üretmek Benim İşim Full
Track List :
SiRmC - Aç Kapılarını
SiRmC - Aç Kapılarını Rmx
SiRmC - Gidiyorsun
SiRmC - Rüyaya Dalarım
SiRmC - Üretmek Benim İşim
SiRmC - Yüreğim Ağlar 2
SiRmC & AKO - Ses Yok
SiRmC & DesPo - Sustular & SiRmC & Kurşun - Biz Buradayız
SiRmC & Eda - Yanıldım
SiRmC & KmK - Hep Yek
SiRmC & Kurşun - Cesarete Gel
SiRmC & PiT10 & DeniZ - Buralarda
SiRmC & Sena - ROK
SiRmC & SıR - Burada Bitmez

SiRmC - Albüm Dışı Şarkılar (10 Parça)
Track List :

SiRmC - Rapte SiR Usta
SiRmC - Yoluna Sürgünüm
SiRmC & A3 - Son Bir Haykırış
SiRmC & İhTiLaL - İsyan Bayrağı (Scratch By Dj Sivo)
SiRmC & İşGaL - Kin Ve Nefret Etkisi
SiRmC & Mc KaraKefeN & Mc Mussie & BeLa'B - ReaL HipHoP
SiRmC & Mis Bella - Affet Beni Sevgilim
SiRmC & NurhaN - Bir Günüm Olsun
SiRmC & SığınaK - DissOver
SiRmC & TepKi - Lanetli Melodi

SiRmC - Feat'leri (9 Parça)
Track List :

AKO & SiRmC - Tek Başımayım
Bay Z & CiNo & SiRmC - Çilekeş Sayfalar
CaNy & SiRmC - Yak Ve Üfle
E'LiFe Mc & SiRmC - Karmaşık Günler
KaRaMboL & SiRmC - Şansını Zorlama
MeDuSa & SiRmC & EmzE - Herşeyin Sebebi Var
SığınaK & SiRmC - Nerdeyim
SığınaK & SiRmC - Yalan Bu Dünya
Tarantula & SiRmC - Tut Ki Ölüyorum

Download Link (435.25 MB) :
http://upshare.eu/?d=2C6DA90313

Şifre :
herkesrapdinlemesin

SaygılaR...

6 yorum:

Eren dedi ki...

Ege Çubukçu 1Gün albümü var mı?

fatih dedi ki...

kardeş gerçekten büyük bir emek verip yapıyorsun emeğine sağlık kardeş senden bir isteğim olacak yaa bizim arabada full ses sistemi var ve ben arabada turk rap dinlemek istiyorum fakat basslı ritimi süper raplerden kardeşimsin ayarlayıp bir dosya haline getirip upload edip buraya sunarmısın tşk ederim şimdiden emeğine sağlık

ThomisuS dedi ki...

Kardeşim .. Senden bi isteğim olucak .. bana bütün rap albümünü ulaştırırmısın .. msn eklersen ordan hallederiz.. zoolender_@hotmail.com .. dvd cd lerle felan ulaştırırsan çok memnun olurum .. kal sağlıcakla..

Özgür Şeker dedi ki...

emeğine sağlık dostum gerçekten süper
paylaşımlar

pesimist2 dedi ki...

emeğine sağlık dostum gerçekten süper
paylaşımlar..... ;)

Unknown dedi ki...

Birader Emegine saglik senden bir ricam olcak 1-2 album cunku linklerin bazilari kirilmis onlari dinleyemezsem deliricem

msnden ekle haberleselim metalnecro@hotmail.com saol