Herkes Rap Dinlemesin !!!

İndirmeseniz Bile Download Linklerine Tıklarsanız Linkler Silinmiyecekdir.Tek Ricam Bu Paylaşımların Devamlılığı.İstediğiniz Albüm,Şarkı Gibi İsteklerinizi Yorumlara Yazın Elimden Geldiğince Yardımcı Olurum...

12 Ocak 2008 Cumartesi

CashFlow - Bir Anlık Hata Full

Track List :
CashFlow - Af Yoktur Batı Yakasında
CashFlow - Aman Yıkılma
CashFlow - Batı Yakası
CashFlow - Bir Anlık Hata
CashFlow - Dünya Hali
CashFlow - Fazla Konuşma
CashFlow - Hindu Mali
CashFlow - Monoton
CashFlow - Patron Kim
CashFlow - Son Sözüm Olsun
CashFlow - Sus
CashFlow - Yeraltında Geceler
CashFlow - Zaman Zaman
CashFlow - Zarlar Yek
CashFlow & EmiR - Orjin
CashFlow & Hakan Mc - Bir Işık
CashFlow & Hakan Mc - Bir Işık Rmx
CashFlow & Hakan Mc - Kalbimizdeki Acı
CashFlow & Hakan Mc - Yeni Başlangıç
CashFlow & KereM - Durun Adam Olun

Download Link (60.41 MB) :
http://upshare.eu/?d=D2D6FC5F8

Şifre :
herkesrapdinlemesin

SaygılaR...

2 yorum:

Teori34 dedi ki...

senden bi ricam olucak dostum
netim sınırlı olduğu için pek dosya indiremiyorum eğer bi sakınca görmessen arsivini bana dvd olarak yollabilirmisin
ücret istersen verebildiğim kadar vereririm
admin@graffiti.gen.tr
eklersen sewinirim
hadi hoşçakal
eyw

SiR_FloW dedi ki...

şuan askerim. aama evimde olsam ayarlardım.kusura bakma.