Herkes Rap Dinlemesin !!!

İndirmeseniz Bile Download Linklerine Tıklarsanız Linkler Silinmiyecekdir.Tek Ricam Bu Paylaşımların Devamlılığı.İstediğiniz Albüm,Şarkı Gibi İsteklerinizi Yorumlara Yazın Elimden Geldiğince Yardımcı Olurum...

2 Ocak 2008 Çarşamba

GiYoTiN - Tüm Şarkıları

GiYoTiN - Kadıköyden Haykırış E.P Full
Track List :

GiYoTiN - Aynı Umut
GiYoTiN - Gözlerim Kapanmadan
GiYoTiN - Kalem Ve Cinnet
GiYoTiN - Rap İçin
GiYoTiN & DesPo - Kadıköyden Haykırış
GiYoTiN & SanSar - Tutamadım Verdiğim Sözlerimi

GiYoTiN - Ölüm Kandili Full
Track List :

GiYoTiN - Affına Sığınır
GiYoTiN - Az Kaldı
GiYoTiN - Beni Bana Bırak
GiYoTiN - Cevap Bulamadık
GiYoTiN - Dertlerimle Yaşayamam
GiYoTiN - Hayalet Şair
GiYoTiN - İnterlude
GiYoTiN - Kadıköy Merdiven
GiYoTiN - Merdiven Katilin
GiYoTiN - Ölüm Kandili
GiYoTiN - Önümde Duvarlar
GiYoTiN - Skit
GiYoTiN - Şöyle Bir Bakın Dünyaya
GiYoTiN & EsiN - Yaylım Ateşi
GiYoTiN & ÖndeR & SanSar - Terse Döndü Umutlar

GiYoTiN - Parabellum Full
Track List :

GiYoTiN - 4 Dinde Cinnet
GiYoTiN - Aynı Umut
GiYoTiN - Bu Karı Deli
GiYoTiN - Giriş
GiYoTiN - Kadıköy Mekan
GiYoTiN - Kefenimi Yırttım
GiYoTiN - Ölü Köpek Barı
GiYoTiN - Parabellum
GiYoTiN - Polis Cağır
GiYoTiN - Tek Yumruk
GiYoTiN & Kanya - Son Kıta
GiYoTiN & Patron Flex - Son Sayım
GiYoTiN & SanSar - İyi Bok Yedin
GiYoTiN & SanSar - Lanet Ettim
GiYoTiN & SanSar & RaPoZoF & MafsaL & Kanya & NimbuS - Katil Oluruz

GiYoTiN - Yol Görünce Full
Track List :

GiYoTiN - Yol Görünce
GiYoTiN & Alaturka MavzeR & RaP AnGel's - Sınır Ötesi
GiYoTiN & EmRe BaranseL - Geldiği Gibi
GiYoTiN & ÖndeR - Gövde Gösterisi
GiYoTiN & SeLo & ÖndeR & DesPo & FiRaR - Beni Beklerken

GiYoTiN - Albüm Dışı Şarkılar
Track List :
GiYoTiN - Dostu Kaybettim
GiYoTiN - Giyotin Tuğrası
GiYoTiN - Külün Dahi Kalmaz
GiYoTiN - Piskopat Birader
GiYoTiN - Salla Kafanı Dallama
GiYoTiN & Killah Müslim - İstanbul Cehennemi
GiYoTiN & SanSar - Sayfalar Kapansın

Download Link (161.18 MB) :
http://upshare.eu/?d=86127C0212

Şifre :
herkesrapdinlemesin

SaygılaR...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

gardaş, albümleri paylaşdığın site çökmüş olduğu için hiçbir paylaşımı indiremiyoruz, duruma bir el atsan iyi olur, hadi selametle.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.