Herkes Rap Dinlemesin !!!

İndirmeseniz Bile Download Linklerine Tıklarsanız Linkler Silinmiyecekdir.Tek Ricam Bu Paylaşımların Devamlılığı.İstediğiniz Albüm,Şarkı Gibi İsteklerinizi Yorumlara Yazın Elimden Geldiğince Yardımcı Olurum...

16 Ocak 2008 Çarşamba

KaRaÇaLı - Şimdi Git Zombi Full

Track List :
KaRaÇaLı - Demin
KaRaÇaLı - Evim
KaRaÇaLı - Gömlek Cebimde Ermeni Kartı
KaRaÇaLı - İvan Divandelen
KaRaÇaLı - Kaçak Marlboro
KaRaÇaLı - Majik
KaRaÇaLı - Müsait
KaRaÇaLı - Ölümsüz
KaRaÇaLı - Sensizliği Tıbbi Bir Tanım Sanırdım
KaRaÇaLı - Söz Bir Yemin Bir
KaRaÇaLı - Yabancıma Hey
KaRaÇaLı - Zombi Hustle
KaRaÇaLı & Da PoeT - Geride Kalanlar
KaRaÇaLı & KooL Sayha & SürveyaN - Devrik Devrimler,Anlam Yüklü Yalanlar
KaRaÇaLı & RadyasyoN - Maksimum Fetiş
KaRaÇaLı & ŞehinŞah - Sevgi Ülkesinin İrticacı Pezevenkleri

Download Link (61.87 MB) :
http://rapidshare.com/files/88362984/Karachali_-_Simdi_Git_Zombi_..Kamp3.com_By_Executiner_Sir_Flow.rar.html

Şifre :
herkesrapdinlemesin

SaygılaR...

5 yorum:

Mahmut Sefa dedi ki...

s.a. site harika üstü olmuş cok iyi bir rap arşivi.inşaallah virüs yoktur.;)

KemalCakir dedi ki...

Merhaba arkadaşlar "KaRaÇaLı - Şimdi Git Zombi Full" link i çalışmıyor bu konuyu nereye iletmek gerekiyor yardım lütfen

SiR_FloW dedi ki...

Linki Yeniledim Bu Albümü 3. Upload Edişim Tüm Linkleri Siliyolar Basit Bi Albümü Çok Büyüttüler,İsteklerinize Elimden Geldiğince Yardımcı Olurum.Virüs Konusunada Gülüyorum Ben Bu İş Düzenli Güzel Bi Arşiv Olsun Diye Yapdım.Hiçbi Sorun Olmaz Memnuniyet Garantisi ;)

Adsız dedi ki...

Lütfen linki düzenleyin.

Pentecost dedi ki...

Linki rapid harici bi siteye upload etsen :S hemen silinmesin...