Herkes Rap Dinlemesin !!!

İndirmeseniz Bile Download Linklerine Tıklarsanız Linkler Silinmiyecekdir.Tek Ricam Bu Paylaşımların Devamlılığı.İstediğiniz Albüm,Şarkı Gibi İsteklerinizi Yorumlara Yazın Elimden Geldiğince Yardımcı Olurum...

2 Ocak 2008 Çarşamba

C'İT - Tüm Şarkıları

C'İT - Adım Full
Track List :

C'İT - Adım
C'İT - Ağır Bir
C'İT - Bu Nebicim Kader
C'İT - Bu Savaşın
C'İT - Burdayım
C'İT - Ghettodan Selam
C'İT - Gurbetci Oğlu (İntro)
C'İT - La Meute
C'İT - O Benim
C'İT - Oğlum
C'İT - Paket Paket
C'İT - Para
C'İT - Rap Attack
C'İT - Son Gülen
C'İT - Sur Le Rydim
C'İT - Zamanım Kalmadı

C'İT - Heyecanlanma Full
Track List :

C'İT - A Coeur Ou A Eaison
C'İT - Bizim Okul
C'İT - Bu gece
C'İT - Dünya
C'İT - Heycanlanma
C'İT - HipHop Dedik
C'İT - İnançlarımız
C'İT - İntro
C'İT - J'Ai Plus Confiance
C'İT - Komando
C'İT - Mesajıma Genç
C'İT - Nasihat (İnterlude)
C'İT - Outro
C'İT - Ölüm Allahın Emri
C'İT - Ömrümün
C'İT - Sen Sen Ol
C'İT - Sene 2oo4 Mori
C'İT - Tok Tok

Download Link (106.68 MB) :
http://upshare.eu/?d=21573DEA11

Şifre :
herkesrapdinlemesin

SaygılaR...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

dostum eywallah çok saol...geçenlerde bakmıştım bulamamıştım bu tarz bi link
walla çok makbule geçti :)
ama bağlantım kötü...şimdi koparsa ii durumum yok
keşke albüm albüm upload etsen,ve daha ii bi yere atsaydın...çok yavaş :(
gene de saol...
www.platonix.net.tc

SiR_FloW dedi ki...

kardeşim emin ol vakdim olsa tek tek yaparım sırf siz uğraşmayın rapidle diye bunu kullanıyorum ve bu rapid kadar hızlı bundanda eminim artık rapidi hiçbiyerde kullanmam gerçekden 10 gbya yakın upload yapdım bu siteye çokda güzel yani eklerkenden kolaylıkları var indirirkende sınırısız.

tc_rapper dedi ki...

slm.ben Seyit Yakut C-it şarkılarını bilgisayarıma indirmek istiyorum yardımcı olursanız sevinirim bye.